EXTERNI DISTRIBUCE UNIQA_ÚVODNI STRANKA
Vážení poradci externí distribuce UNIQA pojišťovny, vítejte na stránkách, jejichž snahou je na jednom místě shromáždit ucelené informace týkající se převážně aplikace UNIPOINT a nových produktů. Najdete zde ale i užitečné informace k dalším aplikacím jako je např. Advisor nebo servisní modul ZMĚNY, TISKY (IVOS).
Co je UNIPOINT?
UNIPOINT představuje náhradu za stávající POS systémy - DIGIPOS, DIGIMotor, UNIQA (dříve AXA) Studio. Představuje nejnovější verzi POSu (Point Of Sales), ve které se budou postupně zobrazovat nové harmonizované pojistné produkty z dílny "nové" UNIQA pojišťovny.
Jak se do UNIPOINTu přihlásit?
Do UNIPOINTu se dostanete prostřednictvím brány UNIHUB [unihab]. Dlaždice aplikace UNIPOINT se Vám v UNIHUBu zobrazí automaticky.
 
 
Rozcestník
CESTY
připravujeme
 
Aktuality
1.10.2025

Plánovaná odstávka systémů
  • Z důvodu plánované údržby UNIQA systémů  bude mj. nedostupný UNIPOINT a to od pátku 14. 11. 2025 od 22:00 do neděle 16. 11. 2025 do cca 23:00 hodin. Naplánujte si své pracovní aktivity tak, aby vám odstávka systému nezasáhla do jejich realizace. 
5.9.2025
28.8.2025
  • Od 25.8.2025 do 30.9.2025 poskytneme studentům při sjednání Cestovního zdravotního pojištění cizinců v rozsahu Komplexní péče slevu na pojistném ve výši 200 Kč/měsíc. Měsíční sazba pojistného pro studenty bude činit 1 050 Kč/měsíc viz OS_2025_077 
27.8.2025
  • Od 1.9.2025 do 31.10.2025 přinášíme akční slevový kód určený k propagaci produktu Domov & bezpečí. Akční kód je ve formátu "DOMOV10" - sleva je 10 %. Podmínky viz OS_2025_075.
26.8.2025
28.7.2025
  • Při sjednání Cestovního zdravotního pojištění cizinců zaplacením bude od 28. 7. 2025 preferována platba přes platební bránu. Podrobnosti v OS 2025_068 z 16. 7. 2025
16.7.2025
7.7.2025
  • Došlo k úpravě formuláře Oznámení změny způsobu investování. Na původním formuláři lze akceptovat pouze změny, které byly zaslány od 30.6.2025. Dočasný formulář zde.
1.7.2025
  • Od 1.7.2025 dojde k úpravě akceptace podpisu v aplikaci IVOS, více informaci naleznete v OS_2025_059_IVOS - úprava podpisu
  • V období od 1.7.2025 do 30.9.2025 nabízíme pro produkt Život & radost akční slevový kód "2501" pouze pro poradce. Více informací v OS_2025_061
26.6.2025
28.5.2025
  • S platností od 10.6.2025 budeme proplácet poplatky za lékařskou dokumentaci pouze na bankovní účet lékaře na základě vystavené faktury nebo na bankovní účet klienta. OS_2025_047
7.5.2025
5.5.2025
  • Dovolujeme si Vás informovat, že v systému UNIPOINT proběhnou změny, které vycházejí z auditu České národní banky a budou implementovány v rámci plánovaného releasu. Tyto změny se dotknou uživatelů, kteří využívají UNIQA Záznam z jednání a vyplňují tedy v UNIPOINT Malou analýzu. Na video se můžete podívat zde.



 
Narazili jste na technický problém?
 
 
Problémy typu:
  • nezobrazuje se aplikace UNIPOINT
  • nezobrazují se dlaždice jednotlivých již aktivních harmonizovaných pojistných produktů
  • nefunkční tlačítko/nefunkční proklik (a nejedná se o vlastnost produktu)
  • nejde vygenerovat tisková sestava/dokument
  • nejde odeslat e-mail/SMS apod.
=> nahlaste problém na technický Help Desk UNIPOINT
  • telefonní číslo: 488 125 555
  • e-mailová adresa: hd@uniqa.cz
 
 
V případě hlášení problému na e-mailovou adresu hd@uniqa.cz, zadejte:
  • své uživatelské jméno
  • číslo smlouvy
  • popište problém, ideálně s časem výskytu problému
  • přidejte informaci, zda se jedná o problém jednotlivce nebo o plošný problém
  • vložte neořezaný snímek vaší obrazovky, který vytvoříte pomocí tlačítka PrtScr na vaší klávesnici. Podrobný návod na vytvoření snímku obrazovky naleznete zde nebo zde.
 
 
Technický HelpDesk UNIPOINT je v provozu každý pracovní den od 8:00 do 16:00 hodin.