Netechnické změny - nemají vliv na výši pojistného (změna jména, adresy, telefonního čísla ap.)
   
Netechnické změny je možné provést třemi způsoby:
  •  klient může zadat změny sám v klientském portálu moje UNIQA
  • vy, jako poradce, můžete zadat změnu prostřednictvím změnového lístku. Změnový lístek, s číslem smlouvy a podpisem klienta, nejlépe přes ePodatelnu, zadejte ke zpracování
  • další možností je kontaktovat call centrum na telefonním čísle +420 488 125 125. V provozu je každý pracovní den od 8:00 do 18:00 hodin
 
   
Technické změny - mají vliv na výši pojistného (navýšení pojistné čátky, připojištění ap.)
  • v aplikaci UNIPOINT vytvořte novou kalkulaci s požadovanou změnou/navýšením
  • novou kalkulaci je možné snadno vytvořit v UNIPOINT - otevřete si pojistnou smlouvu, u které chcete provádět změnu a zvolte možnost „Kopie“
  • v kopii proveďte požadované změny a kalkulaci uložte
  • k nové kalkulaci připojte žádanku/změnový lístek s číslem smlouvy a podpisem klienta
  • novou kalkulaci s žádankou/změnovým lístkem nám zašlete přes ePodatelnu
  • pokud se s žádostí o technickou změnu obrátí klient na call centrum, postoupí tento požadavek call centrum získateli PS
 
 
 
  • Pokud klient nesouhlasí s indexací, může požádat o pozastavení indexace na následující pojistné období.
  • Klient tak může učinit prostřednictvím podepsaného formuláře „Žádost o úpravu indexace pojištění“, který zašle přes ePodatelnu https://epodatelna.uniqa.cz/klient/odeslani-zasilky
  • Požadovaný změnový lístek musí být doručen do data výročí
  • Změnový lístek
  • Více informací v OS č.049_2023 a na webových stránkách (https://www.uniqa.cz/majetek-indexace/)
 
 Výpověď pojistné smlouvy
  • vypovězení smlouvy zadejte vyplněním formuláře Výpověď
  • vyplněný formulář s podpisem klienta a číslem smlouvy odešlete ke zpracování - opět nejlépe přes ePodatelnu
 
 
Náhrada stávající pojistné smlouvy novým harmonizovaným produktem
   
Přepracování pojistné smlouvy / náhrada pojistné smlouvy (dále jen PS)
  • po sjednání nové PS zadejte požadavek na výpověď původní smlouvy vyplněním formuláře Výpověď
  • výpověď zadejte k počátku nové pojistné smlouvy (pokud vlastníkem nahrazované smlouvy jste vy) nebo k výročí původní pojistné smlouvy (pokud vlastníkem původní smlouvy je jiný zprostředkovatel)
  • Vyplněný formulář s podpisem klienta a číslem původní smlouvy odešlete ke zpracování - nejlépe přes ePodatelnu
 
 
Školicí materiály
Příručky
Instruktážní videa
Příručky k majetkovému pojištění
Video návody pro majetkové pojištění