|
Netechnické změny - nemají vliv na výši pojistného (změna jména, adresy, telefonního čísla ap.)
|
|
|
|
|
Netechnické změny je možné provést třemi způsoby: - klient může zadat změny sám v klientském portálu moje UNIQA
- vy, jako poradce, můžete zadat změnu prostřednictvím změnového lístku. Změnový lístek, s číslem smlouvy a podpisem klienta, nejlépe přes ePodatelnu, zadejte ke zpracování
- další možností je kontaktovat call centrum na telefonním čísle +420 488 125 125. V provozu je každý pracovní den od 8:00 do 18:00 hodin
|
|
|
|
|
Technické změny - mají vliv na výši pojistného (navýšení pojistné čátky, připojištění ap.)
|
|
|
|
- v aplikaci UNIPOINT vytvořte novou kalkulaci s požadovanou změnou/navýšením
- novou kalkulaci je možné snadno vytvořit v UNIPOINT - otevřete si pojistnou smlouvu, u které chcete provádět změnu a zvolte možnost „Kopie“
- v kopii proveďte požadované změny a kalkulaci uložte
- k nové kalkulaci připojte žádanku/změnový lístek s číslem smlouvy a podpisem klienta
- novou kalkulaci s žádankou/změnovým lístkem nám zašlete přes ePodatelnu
- pokud se s žádostí o technickou změnu obrátí klient na call centrum, postoupí tento požadavek call centrum získateli PS
|
|
|
|
|
|
- Pokud klient nesouhlasí s indexací, může požádat o pozastavení indexace na následující pojistné období.
- Klient tak může učinit prostřednictvím podepsaného formuláře „Žádost o úpravu indexace pojištění“, který zašle přes ePodatelnu https://epodatelna.uniqa.cz/klient/odeslani-zasilky
- Požadovaný změnový lístek musí být doručen do data výročí
- Změnový lístek
- Více informací v OS č.049_2023 a na webových stránkách (https://www.uniqa.cz/majetek-indexace/)
|
|
|
|
|
|
- vypovězení smlouvy zadejte vyplněním formuláře Výpověď
- vyplněný formulář s podpisem klienta a číslem smlouvy odešlete ke zpracování - opět nejlépe přes ePodatelnu
|
|
|
|
|
Náhrada stávající pojistné smlouvy novým harmonizovaným produktem
|
|
|
|
|
Přepracování pojistné smlouvy / náhrada pojistné smlouvy (dále jen PS)- po sjednání nové PS zadejte požadavek na výpověď původní smlouvy vyplněním formuláře Výpověď
- výpověď zadejte k počátku nové pojistné smlouvy (pokud vlastníkem nahrazované smlouvy jste vy) nebo k výročí původní pojistné smlouvy (pokud vlastníkem původní smlouvy je jiný zprostředkovatel)
- Vyplněný formulář s podpisem klienta a číslem původní smlouvy odešlete ke zpracování - nejlépe přes ePodatelnu
|
|
|
|
|
|
|
|
Příručky k majetkovému pojištění |
|
|
Video návody pro majetkové pojištění
|
|
|
|
|
|