|
Netechnické změny (změna jména, adresy, telefonního čísla ap.)
|
|
|
|
|
Netechnické změny je možné provést třemi způsoby: - Klient může zadat změny sám v klientském portálu moje UNIQA.
- Vy, jako zprostředkovatel, můžete zadat změnu prostřednictvím změnového formuláře. Změnový formulář s číslem smlouvy a podpisem klienta zadejte ke zpracování přes ePodatelnu.
- Další možností je kontaktovat call centrum na telefonním čísle +420 488 125 555. V provozu je každý pracovní den od 8:00 do 18:00 hodin.
|
|
Tiskopisy:
Doplňkové penzijní spoření
|
|
|
Technické změny (navýšení částky splátky)
|
|
|
|
|
- Klient může zadat změny sám v klientském portálu moje UNIQA.
- Vy, jako zprostředkovatel, můžete zadat změnu prostřednictvím změnového formuláře. Změnový formulář s číslem smlouvy a podpisem klienta zadejte ke zpracování přes ePodatelnu.
|
|
|
|
|
|
VÝPOVĚDNÍ LHŮTA Doplňkové penzijní spoření (dále jen DPS)
Zákon o DPS stanovuje, že výpovědní lhůta nesmí být delší než jeden měsíc.
Výpovědní lhůta začíná běžet první den měsíce následujícího po doručení originálu žádosti s úředně ověřeným podpisem do sídla penzijní společnosti na kontaktní adresu Úzká 488/8, Brno. Penzijní připojištění (dále jen PP) Zákon o PP stanovuje, že výpovědní doba nesmí být delší než dva měsíce. Výpovědní lhůta začíná běžet první den měsíce následujícího po doručení originálu žádosti s úředně ověřeným podpisem do sídla penzijní společnosti na kontaktní adresu UNIQA penzijní společnost, a.s., Úzká 488/8, 602 00 Brno. ZPŮSOB PODÁNÍ ŽÁDOSTI: Žádost podávejte písemně na formuláři společnosti. - V žádosti musí být specifikován typ žádosti:
- odbytné,
- jednorázové vyrovnání,
- penze apod.
- Je nezbytné prověřit, zda klient splňuje podmínky pro výplatu dané dávky. To je možné ověřit v Advisor nebo na Produktovém Helpdesku.
- Žádost musí vždy obsahovat úředně ověřený podpis účastníka.
|
|
|
|
|
Převod prostředků z penzijního připojištění na doplňkové penzijní spoření
|
|
|
|
|
- Převod z PP na DPS provádějte prostřednictvím papírového formuláře nebo formuláře dostupného v UNIQA Studio.
- Formuláře výpovědi penzijního připojištění i žádosti o převod na doplňkové penzijní spoření musí být úředně ověřeny.
- Výpovědní lhůta je jeden měsíc a lhůta začíná běžet následující měsíc ode dne podání. (Výpovědní lhůta začíná běžet první den měsíce následujícího po doručení originálu žádosti s úředně ověřeným podpisem do sídla UNIQA penzijní společnosti na kontaktní adresu Úzká 488/8, 602 00 Brno.)
|
|
|
|
|
|
|
E-PODATELNA
Přes e-podatelnu je možné zasílat jakýkoli dokument vyjma níže uvedených. Po zaslání dokumentů přes e-podatelnu originály dokumentů poštou už následně neposílejte.
Dokumenty vyloučené ze zasílání přes e-podatelnu: - smlouvy
- návrhy na uzavření smluv
- dokumenty, u kterých je vyžadován ověřený podpis klienta
- plné moci
Přijetí výše uvedených vyloučených dokumentů prostřednictvím e-podatelny bude odmítnuto.
|
|
|
|
|
DOTAZY S dotazy k DPS nebo PP se obracejte na produktový helpdesk: - telefon: +420 488 125 555
- e-mail: info.helpdesk@uniqa.cz
- helpdesk je k dispozici každý pracovní den od 8:00 do 17:00 hodin
|
|
|
|
|
|
|
|
|