UNIQA - PENZE
Netechnické změny  (změna jména, adresy, telefonního čísla ap.)
Odkazy
Netechnické změny je možné provést třemi způsoby:
  •  Klient může zadat změny sám v klientském portálu moje UNIQA.
  • Vy, jako zprostředkovatel, můžete zadat změnu prostřednictvím změnového formuláře. Změnový formulář s číslem smlouvy a podpisem klienta zadejte ke zpracování přes ePodatelnu.
  • Další možností je kontaktovat call centrum na telefonním čísle +420 488 125 555. V provozu je každý pracovní den od 8:00 do 18:00 hodin.
Tiskopisy:

  Doplňkové penzijní spoření
Technické změny (navýšení částky splátky)
  Penzijní připojištění
  •  Klient může zadat změny sám v klientském portálu moje UNIQA.
  • Vy, jako zprostředkovatel, můžete zadat změnu prostřednictvím změnového formuláře. Změnový formulář s číslem smlouvy a podpisem klienta zadejte ke zpracování přes ePodatelnu.
 Výpověď smlouvy
Kontakty
 
VÝPOVĚDNÍ LHŮTA
 
Doplňkové penzijní spoření (dále jen DPS) 

Zákon o DPS stanovuje, že výpovědní lhůta nesmí být delší než jeden měsíc.

Výpovědní lhůta začíná běžet první den měsíce následujícího po doručení originálu žádosti s úředně ověřeným podpisem do sídla penzijní společnosti na kontaktní adresu Úzká 488/8, Brno. 
 
Penzijní připojištění (dále jen PP)
Zákon o PP stanovuje, že výpovědní doba nesmí být delší než dva měsíce.

Výpovědní lhůta začíná běžet první den měsíce následujícího po doručení originálu žádosti s úředně ověřeným podpisem do sídla penzijní společnosti na kontaktní adresu UNIQA penzijní společnost, a.s., Úzká 488/8, 602 00 Brno. 

 

ZPŮSOB PODÁNÍ ŽÁDOSTI: 

Žádost podávejte písemně na formuláři společnosti.

  • V žádosti musí být specifikován typ žádosti:
    • odbytné,
    • jednorázové vyrovnání,
    • penze apod.
  • Je nezbytné prověřit, zda klient splňuje podmínky pro výplatu dané dávky. To je možné ověřit v Advisor nebo na Produktovém Helpdesku.
  • Žádost musí vždy obsahovat úředně ověřený podpis účastníka.

 
Převod prostředků z penzijního připojištění na doplňkové penzijní spoření
   
  • Převod z PP na DPS provádějte prostřednictvím papírového formuláře nebo formuláře dostupného v UNIQA Studio.
  • Formuláře výpovědi penzijního připojištění i žádosti o převod na doplňkové penzijní spoření musí být úředně ověřeny.
  • Výpovědní lhůta je jeden měsíc a lhůta začíná běžet následující měsíc ode dne podání. (Výpovědní lhůta začíná běžet první den měsíce následujícího po doručení originálu žádosti s úředně ověřeným podpisem do sídla UNIQA penzijní společnosti na kontaktní adresu Úzká 488/8, 602 00 Brno.)
 
 
Ostatní informace
E-PODATELNA

Přes e-podatelnu je možné zasílat jakýkoli dokument vyjma níže uvedených. Po zaslání dokumentů přes e-podatelnu originály dokumentů poštou už následně neposílejte. 

Dokumenty vyloučené ze zasílání přes e-podatelnu:
  • smlouvy
  • návrhy na uzavření smluv
  • dokumenty, u kterých je vyžadován ověřený podpis klienta
  • plné moci
 Přijetí výše uvedených vyloučených dokumentů prostřednictvím e-podatelny bude odmítnuto.

 
DOTAZY
 
S dotazy k DPS nebo PP se obracejte na produktový helpdesk:
  • telefon: +420 488 125 555
  • e-mail: info.helpdesk@uniqa.cz
  • helpdesk je k dispozici každý pracovní den od 8:00 do 17:00 hodin
 
Školicí materiály
Příručky
Instruktážní videa
Příručky
Video návody