UNIQA - INVESTICE
Změny k investičním produktům UNIQA  typu - změna jména, adresy, telefonního čísla ap.
Odkazy
Změny je možné provést třemi způsoby:
  • Zprostředkovatel, můžete zadat změnu prostřednictvím změnového formuláře. Změnový formulář s číslem smlouvy a podpisem klienta zadejte ke zpracování přes ePodatelnu.
  • Další možností je kontaktovat call centrum na telefonním čísle +420 488 125 555. V provozu je každý pracovní den od 8:00 do 18:00 hodin.
Tiskopisy

Změny parametrů smlouvy - program pravidelného investování Tempo
(navýšení cílové částky nebo změna investičního profilu)
Kontakty
  • Klient sám může zadat změnu investičního profilu a to v klientském portálu moje UNIQA.
  • Navýšení cílové částky musí být realizováno prostřednictvím finančního zprostředkovatele.
  • Zprostředkovatel zadává navýšení cílové částky nebo změnu investičního profilu prostřednictvím změnového formuláře
  • Při výpočtu správné výšky poplatku použijte přiloženou Kalkulačku a Návod.
  • Změnový formulář s číslem smlouvy a podpisem klienta zadá k zpracování přes ePodatelnu.



     
    Odkup, výměna podílových listů fondů (z investičních fondů nebo programu Tempo)

    Způsob podání žádosti
     
    • Žádost musí vždy obsahovat úředně ověřený podpis klienta a do společnosti musí být doručen její originál.
    • Originál Žádosti s ověřeným podpisem klienta odesílejte  na adresu:
      • UNIQA Investiční společnost, a. s., Úzká 488/8, 602 00 Brno
    • Rozhodujícím datem pro provedení odkupu/výměny je datum doručení žádosti do sídla společnosti, v případě, že je žádost zadána prostřednictvím klientského portálu moje UNIQA, je rozhodujícím datem datum zadání žádosti. 
     
     
    Ukončení smlouvy
    • Smlouva může být ukončena pouze v případě, že počet podílových listů vedených na smlouvě je nulový. 
    • Klient o ukončení smlouvy žádá na formuláři spolu se žádostí o odkup všech podílových listů (prozatím není možné v moje UNIQA).
    • Smlouva zanikne po odkupu všech podílových listů a výplatě odkoupených finančních prostředků.
     
     
    Ostatní informace
    E-PODATELNA

    Přes e-podatelnu je možné zasílat jakýkoli dokument vyjma níže uvedených. Po zaslání dokumentů přes e-podatelnu originály dokumentů poštou už následně neposílejte


    Dokumenty vyloučené ze zasílání přes e-podatelnu:
    • smlouvy a návrhy smluv
    • dokumenty, u kterých je vyžadován ověřený podpis klienta
     Přijetí výše uvedených vyloučených dokumentů prostřednictvím e-podatelny bude odmítnuto.

     
    DOTAZY
     
    S dotazy k investičním fondům nebo programu pravidelného investování Tempo se obracejte na produktový helpdesk:
    • telefon: +420 488 125 555
    • e-mail: info.helpdesk@uniqa.cz
    • helpdesk je k dispozici každý pracovní den od 8:00 do 17:00 hodin
     
    Školicí materiály
    Příručky
    Instruktážní videa
    Příručky
    Video návody