UNIPOINT_SKODY, HELPDESK
Produktová podpora
Všeobecný HelpDesk
 
 
Zde Vám pomohou s produktovými dotazy, kalkulací, změnami na smlouvách v POS systémech UNIPOINT, DigiPOS, DigiMotor.
 
E-mailová adresa: retailmakleri@uniqa.cz
 
 
Sem můžete směrovat dotazy na smlouvy, platby, škody ze všech UNIQA POS systémů. Dostanete zde podporu k UNIQA Studiu - pomoc s přihlášením, heslem nebo jiným technickým problémem.
 
Telefon: 488 125 555
E-mail: info.helpdesk@uniqa.cz
 
Provozní doba: Po - Pá 8:00 - 17:00 hod.
 

Na HelpDesk se rovněž obracejte na životní pojištění Axa, a to včetně investic a penzí. 
 
 
ePodatelna
 
  • Pro zasílání dokumentace k pojistným smlouvám (včetně výpovědí, žádostí o změnu, technicích průkazu apod.) využívejte ePodatelnu.
  • Prostřednictvím ePodatelny není možné zasílat smlouvy a návrhy na uzavření smluv a dále dokumenty, u kterých je vyžadován ověřený podpis klienta. Tyto dokumenty nám i nadále posílejte v listinné podobě. 
  • Pro změny u smluv pojištění vozidel doporučujeme vytvářet změnové lístky v IVOS (více v sekci Vozidla). Žádosti o změnu lze zasílat i volnou formou přes ePodatelnu, přes změnový lístek však bude změna rychleji zpracována.
 
Nahlášení škody
   
Nahlášení škody
  • škoda může být nahlášena prostřednictvím webového formuláře, který je na našich webových stránkách 
  • dalším způsobem je kontaktovat call centrum na telefonu +420 488 125 125 (po - pá 8:00 - 18:00 hod.)
  • za klienta může škodu nahlásit poradce v aplikaci Hlášení ŠU, která je umístěna v portálu UNIHUB 
Pozor! Majetkové škody a škody z občanské odpovědnosti je možné hlásit pouze přes webový formulář. Vyjma asistenčních služeb, kdy se klient může obrátit na naše callcentrum.