UNIPOINT_SKODY, HELPDESK
Všeobecný HelpDesk
Odkazy
 
Problémy typu:
  • nezobrazuje se aplikace UNIPOINT
  • nezobrazují se dlaždice jednotlivých již aktivních harmonizovaných pojistných produktů
  • nefunkční tlačítko/nefunkční proklik (a nejedná se o vlastnost produktu)
  • nejde vygenerovat tisková sestava/dokument
  • nejde odeslat e-mail/SMS apod.
=> nahlaste na centrální HelpDesk (dále jen HD)
DŮLEŽITÉ: Zadat požadavek na HD je možné pouze z oficiální firemní e-mailové adresy
 
Hlášení škod
Kontakty
 
Při zadávání problému na HD zadejte:
  • číslo PS, na které se problém vyskytl
  • popište problém, ideálně s časem výskytu problému
  • uveďte region
  • přidejte, zda se jedná o problém jednotlivce nebo o plošný problém
  • přidejte neořezaný snímek vaší obrazovky (print screen), který vytvoříte pomocí tlačítka PrtScr na Vaší klávesnici. Další návody na vytvoření snímku obrazovky naleznete zde nebo zde
V případě, že se nemůžete do portálu HD přihlásit, využijte telefonní číslo: +420 488 125 777

HD je v provozu každý pracovní den od 8:00 do 16:00 hodin.

 
 
Nahlášení škody
   
Nahlášení škody
  • škoda může být nahlášena prostřednictvím webového formuláře, který je na našich webových stránkách 
  • dalším způsobem je kontaktovat call centrum na telefonu +420 488 125 125 (po - pá 8:00 - 18:00 hod.)
  • za klienta může škodu nahlásit poradce v aplikaci Hlášení ŠU, která je umístěna v portálu UNIHUB 
Pozor! Majetkové škody a škody z občanské odpovědnosti je možné hlásit pouze přes webový formulář. Vyjma asistenčních služeb, kdy se klient může obrátit na naše callcentrum.