UNIPOINT_MAJETEK
Netechnické změny - nemají vliv na výši pojistného (změna jména, adresy, telefonního čísla ap.)
Odkazy
     
Netechnické změny je možné provést třemi způsoby:
  •  klient může zadat změny sám v klientském portálu moje UNIQA
  • vy, jako poradce, můžete zadat změnu prostřednictvím změnového lístku. Změnový lístek, s číslem smlouvy a podpisem klienta přes ePodatelnu zadejte ke zpracování
  • další možností je kontaktovat call centrum na telefonním čísle +420 488 125 125. V provozu je každý pracovní den od 8:00 do 18:00 hodin
Tiskopisy
     
Technické změny - mají vliv na výši pojistného (změna frekvence placení, připojištění ap.)
Kontakty
Vytvoření kalkulace pro požadovanou změnu: 
  • vyhledejte si v archivu UNIPOINTu nebo na klientovi smlouvu, na které klient požaduje změnu
  • klikněte na tlačítko "Kopie"
  • zadejte požadované změny
  • nabídku se změnami uložte 
  • k tiskopisu Nabídka připojte změnový lístek s číslem původní smlouvy a podpisem klienta a oba tiskopisy odešlete prostřednictvím ePodatelny
  • pokud se s žádostí o technickou změnu obrátí klient na call centrum, postoupí tento požadavek call centrum získateli pojistné smlouvy (dále jen PS)
 Podpůrné materiály
 

     
 
 Výpověď pojistné smlouvy
  • Vypovězení smlouvy zadejte vyplněním formuláře Výpověď
  • Vyplněný formulář s podpisem klienta a číslem smlouvy odešlete ke zpracování - opět přes ePodatelnu
 
Náhrada stávající pojistné smlouvy novým harmonizovaným produktem
   
  • V UNIPOINT vytvořte náhradu PS s požadovanou změnou
  • Pokud nahrazujete PS ze starých POS systémů, vytvořte v UNIPOINT novou PS
  • Pokud nahrazujete PS, která byla vytvořena v UNIPOINT, můžete si tuto PS v UNIPOINT vyhledat (v archivu nebo na detailu klienta), otevřít a vytvořit její kopii, kliknutím na stejnojmenné tlačítko "Kopie". V ní změníte požadované parametry a smlouvu uložíte. 
  • Po sjednání nové PS zadejte požadavek na ukončení původní smlouvy vyplněním formuláře Výpověď
  • Výpověď nahrazované PS zadejte k datu:
    • počátku nové pojistné smlouvy, pokud vlastníkem nahrazované smlouvy jste vy
    • k výročí původní (nahrazované) pojistné smlouvy, pokud vlastníkem původní smlouvy je jiný zprostředkovatel
  • Vyplněný formulář s podpisem klienta a číslem původní smlouvy odešlete ke zpracování přes ePodatelnu
 
 
Školicí materiály
Příručky
Instruktážní videa
Příručky k majetkovému pojištění

Video návody pro majetkové pojištění