|
Netechnické změny - nemají vliv na výši pojistného (změna jména, adresy, telefonního čísla ap.)
|
|
|
|
|
|
Netechnické změny je možné provést třemi způsoby: - klient může zadat změny sám v klientském portálu moje UNIQA
- vy, jako poradce, můžete zadat změnu prostřednictvím změnového lístku. Změnový lístek, s číslem smlouvy a podpisem klienta přes ePodatelnu zadejte ke zpracování
- další možností je kontaktovat call centrum na telefonním čísle +420 488 125 125. V provozu je každý pracovní den od 8:00 do 18:00 hodin
|
|
|
|
|
Technické změny - mají vliv na výši pojistného (změna frekvence placení, připojištění ap.)
|
|
|
|
|
Vytvoření kalkulace pro požadovanou změnu: - vyhledejte si v archivu UNIPOINTu nebo na klientovi smlouvu, na které klient požaduje změnu
- klikněte na tlačítko "Kopie"
- nabídku se změnami uložte
- k tiskopisu Nabídka připojte změnový lístek s číslem původní smlouvy a podpisem klienta a oba tiskopisy odešlete prostřednictvím ePodatelny
- pokud se s žádostí o technickou změnu obrátí klient na call centrum, postoupí tento požadavek call centrum získateli pojistné smlouvy (dále jen PS)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- Vypovězení smlouvy zadejte vyplněním formuláře Výpověď
- Vyplněný formulář s podpisem klienta a číslem smlouvy odešlete ke zpracování - opět přes ePodatelnu
|
|
|
|
Náhrada stávající pojistné smlouvy novým harmonizovaným produktem
|
|
|
|
|
- V UNIPOINT vytvořte náhradu PS s požadovanou změnou
- Pokud nahrazujete PS ze starých POS systémů, vytvořte v UNIPOINT novou PS
- Pokud nahrazujete PS, která byla vytvořena v UNIPOINT, můžete si tuto PS v UNIPOINT vyhledat (v archivu nebo na detailu klienta), otevřít a vytvořit její kopii, kliknutím na stejnojmenné tlačítko "Kopie". V ní změníte požadované parametry a smlouvu uložíte.
- Po sjednání nové PS zadejte požadavek na ukončení původní smlouvy vyplněním formuláře Výpověď
- Výpověď nahrazované PS zadejte k datu:
- počátku nové pojistné smlouvy, pokud vlastníkem nahrazované smlouvy jste vy
- k výročí původní (nahrazované) pojistné smlouvy, pokud vlastníkem původní smlouvy je jiný zprostředkovatel
- Vyplněný formulář s podpisem klienta a číslem původní smlouvy odešlete ke zpracování přes ePodatelnu
|
|
|
|
|
|
|
|
Příručky k majetkovému pojištění |
|
|
Video návody pro majetkové pojištění
|
|
|
|
|
|