|
|
Modul Změny, tisky (dříve IVOS) pro technické i netechnické změny
|
|
|
|
|
Servis klienta a změny na smlouvách pojištění vozidel, provádějte v servisním modulu Změny, tisky (dříve IVOS = Insurance Vehicle One Stop). Servisní modul Vám např. umožní: - vytvořit kombinované změnové lístky - jedním lístkem můžete zrealizovat více požadavků:
- změnu údajů účastníků smlouvy
- změnu frekvence placení
- zadat připojištění
- změnu spoluúčasti
- změnu na vinkulované smlouvě atd.
- distribuci zelených karet, které lze ihned vytisknout nebo poslat klientovi e-mailem. Platnost je 12 měsíců od data jejího vygenerování.
- tisk podkladů k platbě - příkaz k úhradě, potvrzení o platbě
- realizovat servisní úkony i pro "cizího" klienta
- ukončit smlouvu - k výročí, dohodou, z důvodu prodeje ap.
V aplikaci IVOS jsou dostupné všechny smlouvy pojištění vozidel - ze systémů AiV i UNIQA Studio.
Podrobnosti o servisním modulu Změny, tisky (IVOS) naleznete v příručce v sekci Školicí materiály.
|
|
|
|
|
Náhrada smlouvy / Přepracování smlouvy
|
|
|
|
|
- v UNIPOINT vytvořte náhradu PS s požadovanou změnou
- pokud nahrazujete PS ze starých POS systémů, vytvořte v UNIPOINT novou PS
- pokud nahrazujete PS, která byla vytvořena v UNIPOINT, můžete si tuto PS v UNIPOINT vyhledat (v archivu nebo na klientovi - v jeho detailu), otevřít a vytvořit její kopii. V té změníte požadované parametry a vytvoříte novu PS.
- V servisním modulu Změny, tisky (IVOS) vytvořte žádost o ukončení původní (nahrazované) PS
- Žádost s číslem nahrazované PS a podpisem klienta společně s novou smlouvou nám odešlete prostřednictvím ePodatelny
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Příručky a podpůrné materiály k pojištění vozidel - Produktová karta - je platná od 1.4.2024 a obsahuje základní informace o produktu Auto & pohoda a jeho komponentů - POV, KASKO, pojištění finanční ztráty GAP, úrazovém pojištění a ostatních doplňkových pojištění včetně asistence.
- FAQ- odpovědi na nejčastější otázky k produktu Auto & pohoda
|
|
|
Video návody pro auto pojištění
|
|
|
|
|
|