|
|
|
|
Vážení poradci interní distribuce UNIQA pojišťovny, na těchto stránkách jsou pro Vás shromážděny základní informace o novém CRM. Co je CRM a k čemu slouží ? Zkratka CRM vychází z anglického výrazu Customer Relationship Managemenent = řízení vztahů se zákazníky. Systém slouží k efektivní práci s klientským portfoliem. Jde o produkt společnosti Microsoft. CRM představuje zejména místo k ukládání a následnému získávání informací o klientech a jejich produktech. Není servisním modulem ani sjednávacím systémem. K tomuto účelu i nadále využívejte jednotlivé aplikace dostupné v UNIHUB (UNIPOINT nebo UNIQA Studio pro sjednávání smluv a aplikaci IVOS pro servisní úkony). |
|
|
|
|
Aktuality a důležité informace
|
|
|
|
7.4.2025 Pro manažery: - jak přiřadit kontakty a jeho aktivity na poradce
- jak si kontakt, se kterým nikdo nepracuje vzít zpět a přiřadit na jiného poradce
- kde sledovat proces zpracování aktivit
Pro poradce: 23.3.2025 - Do sekce Podpůrné materiály byl vložena aktualizovaná příručka pro Dočasný přístup.
14.3.2025 4.3.2025
4.02.2025 - S novým rokem Vám přinášíme CRM News s novinkami, které byly v lednu zavedeny do CRM. Nově se zobrazuje zelená karta ve formátu pdf, byl přidán řídicí panel Sdílení a rozšířen řídicí panel Manažer.
Všechny dosud nasazené změny jsou dostupné níže na stránce v sekci CRM News. 10.12.2024 - ServiceHub - funkcionalita, která umožní provádět servis na smlouvách. Ikona se zobrazuje v panelu nástrojů na entitě Smlouva.
- V tuto chvíli je funkcionalita spuštěna v testovacím provozu jen pro vybrané zprostředkovatele.
- Postupně do SeviceHubu budou přidávány jednotlivé produkty.
- Podrobnosti nejdete v CRM News 2024/11.
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaký servis a výhody Vám CRM přináší?
|
|
|
|
- Vytváření potencionálních klientů s možností ukládání kontaktních údajů, schůzek a poznámek
- Náhled na škodní události a stav jejich řešení
- Přehled plánu a vytváření vlastních aktivit - telefonní hovory, úkoly a schůzky - ty se přenáší do kalendářů HCL Verse
|
|
- Hlídání výročí smluv, informace o platbách, indexacích, stornech, vzniku smluv u auto dealera
- Hlídání narozenin klienta a generování narozeninových přání s možností volby odeslání
- Nové obchodní příležitosti - vytváření kampaní a sledování jejich stavu, správa leadů z on-line kalkulaček
- Snadné vyhledávání klientů, smluv, aktivit
|
|
|
|
|
|
|
- Přístup do CRM se uděluje každému novému poradci automaticky při nástupu
Máte problém s přihlášením do nového prostředí CRM? - Pokud se Vám při přihlašování do prostředí CRM po kliknutí na dlaždici zobrazuje chybové hlášení nebo
- Pokud není možné so do CRM dostat přes lead z notifikačního e-mailu
=> Pak doporučujeme vymazat historii prohlížeče. Návod najdete zde a také v sekci Podpůrné materiály níže na stránce.
|
|
|
|
|
|
Školení organizuje a zajišťuje odbor tréninku a inovací.
Školení budou probíhat on-line a to v následujících termínech:
|
|
|
|
Komplexní školení: - úterý 18. 3. 2025
- úterý 15. 4. 2025
- čtvrtek 22. 5. 2025
- čtvrtek 12. 6. 2025
|
|
|
|
Pro další školení nového CRM budou termíny pravidelně vypisovány. Sledujte prosím "termínovku" a "Univerzitu UNIQA", kde naleznete kompletní informace ke školení.
K dispozici je Vám samozřejmě i příručka a instruktážní videa v sekci Podpůrné materiály níže na stránce.
|
|
|
|
Narazili jste na technický problém?
|
|
|
|
|
Problémy typu: - v CRM se nezobrazují smlouvy, kontakty, škody, aktivity
- nezobrazují se marketingové seznamy nebo kontakty v marketingových seznamech, i když Vaše kontakty splňují podmínky pro zařazení do kampaně
- nevidíte leady z on-line kalkulaček
- nejsou funkční prokliky ap.
=> tyto problémy nahlaste na e-mailovou adresu podpora_crm@uniqa.cz Problémy typu: - po kliknutí na dlaždici CRM se zobrazuje chybové hlášení
- není možné so do CRM dostat přes lead z notifikačního e-mailu
=> doporučujeme vymazat historii prohlížeče. Návod najdete zde a také v sekci Podpůrné materiály níže na stránce.
Problémy typu: - nezobrazuje se dlaždice aplikace CRM
- po promazání historie prohlížeče se nadále nemůžete dostat do CRM
|
|
|
|
|
|
DŮLEŽITÉ: Zadat požadavek do HD je možné pouze z oficiální firemní e-mailové adresy. V případě, že se nemůžete do portálu HD přihlásit, využijte telefonní číslo: +420 488 125 777. HD je v provozu každý pracovní den od 8:00 do 16:00 hodin.
Při hlášení problému: - Popište problém, ideálně s časem výskytu problému
- Uveďte region
- Přidejte, zda se jedná o problém jednotlivce nebo o plošný problém
- Přidejte neořezaný snímek (print screen) vaší obrazovky, který vytvoříte pomocí tlačítka PrtScr na vaší klávesnici. Podrobný návod na vytvoření snímku obrazovky naleznete zde nebo zde.
|
|
|
|
|
|
Máte návrh na rozvoj CRM?
|
|
|
|
Pokud máte námět na rozvoj CRM, zašlete ho na e-mailovou adresu podpora_crm@uniqa.cz. Námět na rozvoj by měl obsahovat jasný popis očekávaného přínosu.
|
|
|
|
|
|
|
|
- Příručka pro práci s aplikací CRM - zde naleznete základní členění CRM a postupy práce s jednotlivými entitami (kontakt, smlouva, úkoly, marketingové seznamy, řídící panely atd.)
- E-mail - návod na vytvoření a odeslání
- Uvítací aktivity dealera - informace o aktivitě a návod na vyhledání a zpracování aktivity telefonní hovor a e-mail, které byly vygenerovány nad smlouvami auto dealerů.
- Narozeninové přání - informace o aktivitě a návod na vyhledání a zpracování aktivity narozeninový e-mail.
- Sdílení smluv (manažerské sdílení) - postup pro nasdílení smlouvy / smluv. Např. sdílení sirotčích smluv manažerem, popř. sdílení smluv poradcem kolegovi při dlouhodobé nepřítomnosti.
|
|
|
- Založení a zpracování aktivity Schůzka
- Zpracování kampaně pro SVJ - přiřazení aktivity, sledování stavu zpracování, zobrazení přiřazené aktivity.
|
|
|
|
|
|