Vážení poradci interní distribuce UNIQA pojišťovny, na těchto stránkách jsou pro Vás shromážděny základní informace o novém CRM.
 
Co je CRM a k čemu slouží ?
Zkratka CRM vychází z anglického výrazu Customer Relationship Managemenent = řízení vztahů se zákazníky. Systém slouží k efektivní práci s klientským portfoliem. Jde o produkt společnosti Microsoft.
CRM představuje zejména místo k ukládání a následnému získávání informací o klientech a jejich produktech. Není servisním modulem ani sjednávacím systémem. K tomuto účelu i nadále využívejte jednotlivé aplikace dostupné v UNIHUB (UNIPOINT nebo UNIQA Studio pro sjednávání smluv a aplikaci IVOS pro servisní úkony).
 
Aktuality a důležité informace
 
7.4.2025 
        Pro manažery:
  • jak přiřadit kontakty a jeho aktivity na poradce
  • jak si kontakt, se kterým nikdo nepracuje vzít zpět a přiřadit na jiného poradce
  • kde sledovat proces zpracování aktivit
        Pro poradce:
23.3.2025
  • Do sekce Podpůrné materiály byl vložena aktualizovaná příručka pro Dočasný přístup.
14.3.2025
4.3.2025

4.02.2025
  • S novým rokem Vám přinášíme CRM News s novinkami, které byly v lednu zavedeny do CRM. Nově se zobrazuje zelená karta ve formátu pdf, byl přidán řídicí panel Sdílení a rozšířen řídicí panel Manažer.
        Všechny dosud nasazené změny jsou dostupné níže na stránce v sekci CRM News.
10.12.2024
  • ServiceHub - funkcionalita, která umožní provádět servis na smlouvách. Ikona se zobrazuje v panelu nástrojů na entitě Smlouva.
  • V tuto chvíli je funkcionalita spuštěna v testovacím provozu jen pro vybrané zprostředkovatele. 
  • Postupně do SeviceHubu budou přidávány jednotlivé produkty. 
  • Podrobnosti nejdete v CRM News 2024/11.

 
 
CRM News
   




   
 
Jaký servis  a výhody Vám CRM přináší?
 
  • Přístup pro všechny poradce interní distribuce a jejich manažery - nově i z mobilních zařízení
  • Náhled na všechny klienty a jejich smlouvy - včetně penzijních a investičních
  • Vytváření potencionálních klientů s možností ukládání kontaktních údajů, schůzek a poznámek
  • Náhled na škodní události a stav jejich řešení
  • Přehled plánu a vytváření vlastních aktivit - telefonní hovory, úkoly a schůzky - ty se přenáší do kalendářů HCL Verse
  • Hlídání výročí smluv, informace o platbách, indexacích, stornech, vzniku smluv u auto dealera
  • Hlídání narozenin klienta a generování narozeninových přání s možností volby odeslání
  • Nové obchodní příležitosti  - vytváření kampaní a sledování jejich stavu, správa leadů z on-line kalkulaček
  • Snadné vyhledávání klientů, smluv, aktivit
 
 
Jak se do CRM přihlásit?
  • Přístup do CRM se uděluje každému novému poradci automaticky při nástupu
  • Po přidělení přístupu se Vám dlaždice CRM zobrazí v UNIHUB [unihab]
  • Pro zamezení výskytu chybových hlášení doporučujeme pravidelně promazávat historii prohlížeče/cookies  - návod na promazání naleznete v podpůrných materiálech 
  • Po kliknutí na dlaždici CRM zvolíte možnost SSO Prod - tím se Váš systém CRM otevře
Máte problém s přihlášením do nového prostředí CRM?
  • Pokud se Vám při přihlašování do prostředí CRM po kliknutí na dlaždici zobrazuje chybové hlášení nebo
  • Pokud není možné so do CRM dostat přes lead z notifikačního e-mailu
=> Pak doporučujeme vymazat historii prohlížeče. Návod najdete zde a také v sekci Podpůrné materiály níže na stránce.
 
Školení práce s CRM
 
Školení  organizuje a zajišťuje odbor tréninku a inovací.

Školení budou probíhat on-line a to v následujících termínech: 
 
Komplexní školení:
  • úterý 18. 3. 2025
  • úterý 15. 4. 2025
  • čtvrtek 22. 5. 2025
  • čtvrtek 12. 6. 2025
 
Pro další školení nového CRM budou termíny pravidelně vypisovány. Sledujte prosím "termínovku" a "Univerzitu UNIQA", kde naleznete kompletní informace ke školení

K dispozici je Vám samozřejmě i příručka a instruktážní videa v sekci Podpůrné materiály níže na stránce.

 
Narazili jste na technický problém?
 
 
Problémy typu:
  • v CRM se nezobrazují smlouvy, kontakty, škody, aktivity
  • nezobrazují se marketingové seznamy nebo kontakty v marketingových seznamech, i když Vaše kontakty splňují podmínky pro zařazení do kampaně
  • nevidíte leady z on-line kalkulaček
  • nejsou funkční prokliky ap. 
    => tyto problémy nahlaste na e-mailovou adresu podpora_crm@uniqa.cz
 
Problémy typu:
  • po kliknutí na dlaždici CRM se zobrazuje chybové hlášení 
  • není možné so do CRM dostat přes lead z notifikačního e-mailu
    => doporučujeme vymazat historii prohlížečeNávod najdete zde a také v sekci Podpůrné materiály níže na stránce.

 
Problémy typu:
  • nezobrazuje se dlaždice aplikace CRM 
  • po promazání historie prohlížeče se nadále nemůžete dostat do CRM
    => nahlaste na Centrální HelpDesk (dále jen HD)
 
 
DŮLEŽITÉ: Zadat požadavek do HD je možné pouze z oficiální firemní e-mailové adresy
V případě, že se nemůžete do portálu HD přihlásit, využijte telefonní číslo: +420 488 125 777
HD je v provozu každý pracovní den od 8:00 do 16:00 hodin.

 
Při hlášení problému:
  • Popište problém, ideálně s časem výskytu problému
  • Uveďte region
  • Přidejte, zda se jedná o problém jednotlivce nebo o plošný problém
  • Přidejte neořezaný snímek (print screen) vaší obrazovky, který vytvoříte pomocí tlačítka PrtScr na vaší klávesnici. Podrobný návod na vytvoření snímku obrazovky naleznete zde nebo zde

 
 
Máte návrh na rozvoj CRM?
 
Pokud máte námět na rozvoj CRM, zašlete ho na e-mailovou adresu podpora_crm@uniqa.cz.
Námět na rozvoj by měl obsahovat jasný popis očekávaného přínosu.
 
 
Podpůrné materiály
Příručky
Instruktážní videa
  • Příručka pro práci s aplikací CRM - zde naleznete základní členění CRM a postupy práce s jednotlivými entitami (kontakt, smlouva, úkoly, marketingové seznamy, řídící panely atd.)
  •  E-mail - návod na vytvoření a odeslání
  • Uvítací aktivity dealera - informace o aktivitě a návod na vyhledání a zpracování aktivity telefonní hovor a e-mail, které byly vygenerovány nad smlouvami auto dealerů.
  • Narozeninové přání - informace o aktivitě a návod na vyhledání a zpracování aktivity narozeninový e-mail.
  • Sdílení smluv (manažerské sdílení) - postup pro nasdílení smlouvy / smluv. Např. sdílení sirotčích smluv manažerem, popř. sdílení smluv poradcem kolegovi při dlouhodobé nepřítomnosti. 



  • Založení a zpracování aktivity Schůzka
  • Zpracování kampaně pro SVJ - přiřazení aktivity, sledování stavu zpracování, zobrazení přiřazené aktivity.