|
|
|
|
Vážení poradci interní distribuce UNIQA pojišťovny, na těchto stránkách jsou pro Vás shromážděny základní informace o novém CRM. Co je CRM a k čemu slouží ? Zkratka CRM vychází z anglického výrazu Customer Relationship Managemenent = řízení vztahů se zákazníky. Systém slouží k efektivní práci s klientským portfoliem. Jde o produkt společnosti Microsoft. CRM představuje zejména místo k ukládání a následnému získávání informací o klientech a jejich produktech. Není servisním modulem ani sjednávacím systémem. K tomuto účelu i nadále využívejte jednotlivé aplikace dostupné v UNIHUB (UNIPOINT nebo UNIQA Studio pro sjednávání smluv a aplikaci IVOS pro servisní úkony). |
|
|
|
|
Aktuality a důležité informace
|
|
|
|
4.8.2025 - Na CRM byl nasazen nový bezpečností certifikát. To může některým uživatelům způsobit potíže s přihlášením do systému. V takovém případě si promažte historii prohlížeče, to by problém s přihlášením mělo vyřešit.
29.7.2025 - Dne 4. 8. 2025 bude v CRM vypnuta funkcionalita Servisní obsluha. Od tohoto data bude možné využívat pouze Dočasný přístup.
21.7.2025 - Do sekce Podpůrné materiály bylo vloženo video, ve kterém se manažeři mohou seznámit s tím, jak mohou pracovat s manažerskými cíli.
18.6.2025 Přinášíme Vám CRM News 03/2025 s novinkami, které byly v květnu nasazeny do CRM. Z uživatelského hlediska asi nejvíce oceníte možnost zobrazovat všechny smlouvy klientů otevřených přes dočasný přístup také na entitě Kontakt. Další z novinek je přidání zobrazení dočasných přístupů na řídicí panel Prodej.
16.6.2025 - Informujeme, že byl do ostrého provozu spuštěn servisní modul ServiceHub. V tuto chvíli je v ServiceHub možné zadávat storna pro smlouvy životního pojištění (vyjma smluv z portfólia exAXA). Podrobnosti naleznete v obchodním sdělení č. 50/2025. Příručka je dostupná v podpůrných materiálech níže na stránce. Modul bude postupně rozšiřován.
7.4.2025 Pro manažery: - jak přiřadit kontakty a jeho aktivity na poradce
- jak si kontakt, se kterým nikdo nepracuje vzít zpět a přiřadit na jiného poradce
- kde sledovat proces zpracování aktivit
Pro poradce:
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaký servis a výhody Vám CRM přináší?
|
|
|
|
- Vytváření potencionálních klientů s možností ukládání kontaktních údajů, schůzek a poznámek
- Náhled na škodní události a stav jejich řešení
- Přehled plánu a vytváření vlastních aktivit - telefonní hovory, úkoly a schůzky - ty se přenáší do kalendářů HCL Verse
|
|
- Hlídání výročí smluv, informace o platbách, indexacích, stornech, vzniku smluv u auto dealera
- Hlídání narozenin klienta a generování narozeninových přání s možností volby odeslání
- Nové obchodní příležitosti - vytváření kampaní a sledování jejich stavu, správa leadů z on-line kalkulaček
- Snadné vyhledávání klientů, smluv, aktivit
|
|
|
|
|
|
|
- Přístup do CRM se uděluje každému novému poradci automaticky při nástupu
Máte problém s přihlášením do nového prostředí CRM? - Pokud se Vám při přihlašování do prostředí CRM po kliknutí na dlaždici zobrazuje chybové hlášení nebo
- Pokud není možné so do CRM dostat přes lead z notifikačního e-mailu
=> Pak doporučujeme vymazat historii prohlížeče. Návod najdete zde a také v sekci Podpůrné materiály níže na stránce.
|
|
|
|
|
|
Školení organizuje a zajišťuje odbor tréninku a inovací a probíhá on-line.
Termíny školení, prosím, sledujte v db Univerzita UNIQA v UNIHUB.
K dispozici je Vám samozřejmě i příručka a instruktážní videa v sekci Podpůrné materiály níže na stránce.
|
|
|
|
Narazili jste na technický problém?
|
|
|
|
|
Problémy typu: - v CRM se nezobrazují smlouvy, kontakty, škody, aktivity
- nezobrazují se marketingové seznamy nebo kontakty v marketingových seznamech, i když Vaše kontakty splňují podmínky pro zařazení do kampaně
- nevidíte leady z on-line kalkulaček
- nejsou funkční prokliky ap.
=> tyto problémy nahlaste na e-mailovou adresu podpora_crm@uniqa.cz Problémy typu: - po kliknutí na dlaždici CRM se zobrazuje chybové hlášení
- není možné so do CRM dostat přes lead z notifikačního e-mailu
=> doporučujeme vymazat historii prohlížeče. Návod najdete zde a také v sekci Podpůrné materiály níže na stránce.
Problémy typu: - nezobrazuje se dlaždice aplikace CRM
- po promazání historie prohlížeče se nadále nemůžete dostat do CRM
|
|
|
|
|
|
DŮLEŽITÉ: Zadat požadavek do HD je možné pouze z oficiální firemní e-mailové adresy. V případě, že se nemůžete do portálu HD přihlásit, využijte telefonní číslo: +420 488 125 777. HD je v provozu každý pracovní den od 8:00 do 16:00 hodin.
Při hlášení problému: - Popište problém, ideálně s časem výskytu problému
- Uveďte region
- Přidejte, zda se jedná o problém jednotlivce nebo o plošný problém
- Přidejte neořezaný snímek (print screen) vaší obrazovky, který vytvoříte pomocí tlačítka PrtScr na vaší klávesnici. Podrobný návod na vytvoření snímku obrazovky naleznete zde nebo zde.
|
|
|
|
|
|
Máte návrh na rozvoj CRM?
|
|
|
|
Pokud máte námět na rozvoj CRM, zašlete ho na e-mailovou adresu podpora_crm@uniqa.cz. Námět na rozvoj by měl obsahovat jasný popis očekávaného přínosu.
|
|
|
|
|
|
|
|
- Příručka pro práci s aplikací CRM - zde naleznete základní členění CRM a postupy práce s jednotlivými entitami (kontakt, smlouva, úkoly, marketingové seznamy, řídící panely atd.)
- E-mail - návod na vytvoření a odeslání
- Uvítací aktivity dealera - informace o aktivitě a návod na vyhledání a zpracování aktivity telefonní hovor a e-mail, které byly vygenerovány nad smlouvami auto dealerů.
- Narozeninové přání - informace o aktivitě a návod na vyhledání a zpracování aktivity narozeninový e-mail.
- Sdílení smluv (manažerské sdílení) - postup pro nasdílení smlouvy / smluv. Např. sdílení sirotčích smluv manažerem, popř. sdílení smluv poradcem kolegovi při dlouhodobé nepřítomnosti.
|
|
|
- Založení a zpracování aktivity Schůzka
- Zpracování kampaně pro SVJ - přiřazení aktivity, sledování stavu zpracování, zobrazení přiřazené aktivity.
|
|
|
|
|
|